2010. április 4., vasárnap

Fight Club (Harcosok klubja)

Na ez egy jó film. Ezt kéne megnézetni mindenkivel. Szerintem alapműveltség, meg mások szerint is az (hála istennek - és ez azt jelenti, hogy nem vagyok egyedül, nem én vagyok a különc).

No de miről szól a film?

Simán egy emberről, aki nem éli az életét, nem az, aki lenni akar, mondhatni túl átlagos ember - túl átlagos, gazdag, irodában dolgozó amerikai. Aki megteremti az Alteregóját. Aztán alkotnak együtt nagy dolgokat, és az alteregó véghez visz minden végbe vihető dolgokat.

Nálam 10/10, persze a férgesek között 8.8/10

http://www.imdb.com/title/tt0137523/

Ennyi nyomorékot egy helyen...  Biztos nem sikerült felfogni a filmet, pedig a maga műfajában szerintem egyetlen szent és sérthetetlen.

1 megjegyzés:

Andráááás. írta...

Ne lődd le a poént, az alteregós cucc csak a film 3/4-énél derül ki kb(Mondjuk enélkül elég nehéz röviden összefoglalni a film tartalmát:D), de amúgy tényleg alapfilm.

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...