2010. április 10., szombat

Family Guy

No, mit kell a Családos Csókáról tudni?

Úgy mindent. Nagyon jó kis rajzfilm. Igazi amerikai. Valahol a South Park és a Simpson család között van, morbid humorral megfűszerezve. Persze világkritika is, tehát csak szeretni lehet.

Annak idején a Comedy Centralon néztem 22.25-től. Most is megy e időpontkor, ámde én nem nézem már, mert le akartam szokni a tv-zésről, meg a Comedy Central ismételni kezdett. Akkor még nem tudom, hogy milyen évadok mentek... Mostanra már megvan néhány évad, ha minden igaz, az 1,3,4,5, amiket a nővéreméktől kaptam születésnapra/névnapra. Már nagy részüket meg is néztem "újra", persze volt, amit annak idején kihagytam, így most láttam először...

Ez a sorozat csodálatos. Aki nem nézi, az hülye, vagy nem tud a sorozatról. Na jó, azért nem kötelező nézni, de egyszer érdemes megnézni egy részt, legalább 1* röhögni egy jót.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...