2008. december 21., vasárnap

Téli szünet kezdete

Tegnap, szombaton délután volt az iskolánkban a karácsonyi koncert. Mondhatom jó volt, bár 4-en ültünk 3 széken, és emiatt szétizzadtam magam, begörcsölt a lábam, és sztresszeltem magam azon, hogy ki fog beszólni előbb, a tőlem balra ülő, vagy a tőlem jobbra ülő... Végül egyik sem tette, gondolom látták, hogy a kényszer tette ezt :D (Egyszerűen nem fértünk el 4-en 3 széken...)

A koncert előtt volt 1 óra szabad időnk, amit én azzal töltöttem el, hogy néhány osztálytársammal lementem a dühöngőbe, és fociztunk. Egy jót. :)

A koncert után hazajöttem, és elkezdtem textúrázni. Igen, textúrázni. Bár terveim szerint be akarom rekeszteni a CSS-es pályafejlesztést, és nem kívánom egy jó ideig használni a Source SDK-t, de azért rettentően zavart a fastenhome. (Fastenhome = Otthoni pályám/pályánk). Rondának találom a pályát, és úgy érzem, hogy túl anyag voltam akkor, amikor pl. az udvaron látható ablakok helyére mindig ugyanazt az ablak textúrát raktam. Helyette megpróbáltam lefényképezni az udvart, és textúrának kidolgozni a képek egy részét, s majd azokat szeretném felhasználni a pályákhoz. Rászántam magam arra is, hogy KImenjek az utcára, és készítsek néhány képet a szemközti, illetve a mi házunkról, és annak faláról. Rájöttem, hogy csodálatos házban élünk. Hihetetlen szép ablakdíszek vannak, a szemközti ház kapuja felett levő dísz valahogy úgy kiemeli az épület értékét, hogy az elképesztő. Tudom furcsán hangzik, hogy megemlítem, de megteszem. A Half-Life 2 fejlesztői annak idején azt mondták, hogy a City-17 -et eredetileg Kelet-Európáról mintázták. Nem hazudtak. Mi is (részben) Kelet-Európa vagyunk, és ugyanazok a csodálatos elemek találhatóak meg a mi utcánkban, mint a City-17 utcái között. Soha nem hittem volna, hogy értékelni fogom ezt a büdös utcát.

A textúrázás után elkezdtem beszélgetni az Elastenolia projektvezetőjével, majd neki álltam képeket szerkeszteni. Sajnos túl sok képet nem készítettem. (Talán egy fejlécet dolgoztam ki 14-féleképpen, az okból, hogy majd valakik kiválasszák a képek közül a lehető legszebbet, és azt rakjuk be a fejlesztői blog fejlécének helyére. Lásd: blog.elasten.eu

Este megjött Vita, és vele beszélgettem egy csomót. A dolog furcsasága, hogy vörösboroskóláztunk (:D), és 3-ig maradtam fel. Nem. Erre nem vagyok büszke. Csupán ez nem volt szokásom egy jó ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...