2008. december 3., szerda

Pályaszerkesztés

Szombaton sikerült megint foglalkoznom a pályaszerkesztéssel. Többek között a Fastenhome pályát szerkesztettem. Ott a korlátokat, az ajtókat, és az ablakokat javítottam, amivel szerintem játszhatóbb lett a pálya. Még szeretném csiszolgatni a pályát, bár tény, hogy közeledek a cél felé, előbb-utóbb bemondom az unalmast, vagy inkább a végső verziót.

Hála a "rajongóknak", Az Allah pályát is átfordítottam CSS-be, de ezt még nem raktam fel netre.

Rájöttem viszont, hogy hogyan lehet beilleszteni a textúrákat a .bsp-be, azért, hogy a letöltőnek ne kelljen kínszenvedést kiállnia a textúrák, meg minden más fájl miatt. Mindezt a Map Analyst-vel végzem.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...