2008. december 26., péntek

Események

Megvolt a karácsonyi ajándékozás, és boldogok voltunk a szeretet ünnepén. Tegnap mi mentünk Beáékhoz, és ütöttük ott el az időnket. Én GoogleKetchupoztam, Egy magyar nábob-oztam, meg képeket is szerkesztettem valamennyire az Elastenoliához. Szentestén egyébként meg is nyitottuk az Elastenolia kapuit, és a karácsonyi event is működőképes, "játékosokra talált". Már van egy tucat feldíszített karácsonyfa! :)

A GoogleKetchup meg úgy került szóba, hogy rám tör a "na modellezzünk egy picit". Először a MilkShaped 3D lett volna, amiről megtudtam, hogy nem ingyenes. Wings 3D és a Blender ingyenes, de szerintem nehéz használni ezeket. S hála a Google-nak (ki hitte volna?), egy modellezni vágyóknak azt javasolták, hogy ne a Mayával kezdjenek, hanem egy egyszerűbb programmal. A Ketchuppal. :)
Persze a Ketchup nem is igazi modellező program. Szerintem. Persze nehéz megmondani, hogy mi a pályaszerkesztő, és mi a modellező program, de a Ketchup jobban üt a Valve Hammer Editorra, mint akár a Milkshape 3D-re, vagy akár a Blenderre. Na de nem baj.
Igazság szerint muszáj belekóstolnom ezekbe a dolgokba, mert ma már szinte kötelezző egy "számítástechnikus" felfogású embernek. Arról nem beszélve, hogy a programozás "nem megy nekem". Nagyon nem akarok most egy kicseszett nyelvet sem megtanulni...
Majd azt hiszem,hogy ha úgy alakul, felrakok néhány screenshotot /renderelt képet a Ketchupból...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...