2008. december 14., vasárnap

Osztálykirándulás - 2.

Szép volt, jó volt, de rövid volt.
Először vonattal mentünk Tatabányára, majd onnan Volán busszal Vértesbe. Mindkét út kb. 1-1 órás volt. Utána volt egy nagy séta, melyben volt fakidöntés, beszélgetés, meg miegyéb.
Szombaton körülbelül 5-re értünk le, és három ember később, este 11-re ért le, majd hajnal 3 körül karácsonyoztunk (átadtuk az ajándékokat, felolvastuk a verseinket...). Én Tominak adtam át a Spore - Lénylabor, legális úton beszerzett játékot karácsonyra. Majd Encinek átadtam az ígért Milka - epres csokit, Dávidnak pedig egy stratégiai játékok packot.
Ezután éltük tovább az életünket, beszélgettünk erről-arról. Az est folyamán egyébként kibeszéltük (én legalábbis kihallgattam :)) a rajzfilmeket, és az Eötvös József Gimnáziumot (és a tanulóit). Előkerültek "furcsa" emberek, akik "furcsán" udvarolnak, és néhányunkat nagyon idegesíti. Teljesen megértem őket.
Elhangzott még az is, hogy a nők emberek, a férfiak pedig nem...

Visszafelé hasonlóan jöttünk, azzal a különbséggel, hogy visszafelé úton a vonaton volt ülőhelyem, és a buszon pedig nem....

Azért remélem örült a csokinak!

1 megjegyzés:

Faust írta...

És IGEN!

Ó IGEN!
IGEN, IGEN!

Na ennek a hangoztatását lassan 3 éve szopja az ország, úgyhogy abbahagyom. Mindenesetre Gáborom végre odaadta Neki a CSOKIT! Végre!:). Reméljük valóban örült neki.

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...