2011. február 3., csütörtök

Lelkiismeretfurdalás

gyötri lelkemet, miután...

Ehh.

Szegény kalózkapitány, nem fejlődött sehova. Pedig menne már minden irányba, de a rohadt csontvázak!

Ehh, szegény paraszt! Répát szedne, de nem megy neki. Kerítés forever.

Nyugati? Ő szeretne rajzfilmet nézni, de hova nézzen?

Ehh, szegény többi pálya. Még csak nem is publikáltam őket. WTF? Az mi?

Azt se tudom, hogy végeztem-e már a Nyugatis textúrák rajzfilmszerűvé változtatásával.

Meg rájöttem, hogy mióta a Cityb1 betört az életembe, azóta minden pályám csupasz és üres lett. Visszafejlődtem, holott szépet akartam alkotni. Legalább a nyugatit a régi változathoz kéne igazítanom, vagy talán még a fastenhome-t is.

Kutyafülét már neki!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...