2010. július 4., vasárnap

VilágBajnokság

Hát igen, már egy jó ideje tart, már csak "pár" meccs van hátra... De miért írok róla?

Nem, nem a spanyolok meg a németek miatt... (Utóbbinak szurkolok, előbbitől pedig sokat várok... És különben is, Európa mindörökké!)

És mi lesz?

Vuvuzela. Igen. Amivel mindenkinek teli van a töke...

Jó-jó, de kultúra...! - Milyen kultúra? Miről beszélünk? Fehér vagyok, európai vagyok, magyar vagyok és szeretném nézni a mérkőzést. Ja, hogy nem lehet, mert nagy a zaj? Ja, hát zaj az mindig van. Ja, hogy a mérkőzést a nyomorult afrikaiak nyomorult kürtölése teszi tönkre? Miért? Neki ehhez miért van joga? Én nem mehetek Trianon pólóban sehova, és NEM is akarok. Azért, mert ez kb. rám tartozik, meg a múlt. Az afrikai meg megy a kürtjével, és kürtöl, de a meccsből értelmes zaj nem szűrődik ki. Hát köszönöm. És a Fifa nagy embere(i) azt mondtá(k), hogy fogadjuk el, mert ez az afrikai kultúra része. Én nem akarom elfogadni... Nem fogom tolerálni azt, amit nem is kéne, nincs is értelme, hogy toleráljam...

És lészen SAY NO RACISM

Vagyis, mondj nemet a rasszizmusra? Anyád, majd én döntök! Én nemet mondok a rasszizmusra, de ez mit keres itt? Mi, majd a rasszisták megtérnek? A célt értem, és értékelem. A kivitelezés szánalmas és felesleges. Senki nem fog megtérni azért, mert néhány nem fehér beolvassa a SAY NO RACISM szöveget. Mellesleg hihetetlenül rossz vagyok angolból, de hallottam, hogy miket szenvednek azok az olvasók, akiknek pocsékul megy az angol...

És különben is. Google a te haverod... Mit dobott ki?

"RomaPage: Rasszizmus
A rasszizmus ok nélküli gyűlölet. Vannak, akik bizonyos csoportok tagjai iránt anélkül támasztanak ellenszenvet, hogy személyesen ismernék őket, ..."

A Google második találata a rasszizmus szóra. Nos, furcsa, hogy pont roma oldal jön be... DE VÁRJUNK CSAK... Olvassátok el... Ok nélküli gyűlölet... Ha más nem, az ok nélkül gyűlölőket biztos nem lehet megtéríteni, mert hülyék lehetnek... Mondjuk nem tudom, hogy kell nevezni az indokból másokat gyűlölőket... Persze, mindenkinek lehetnek jó és rossz tapasztalatai... Ez valahol itt kezdődik.

Egy szóval felesleges, SAY NO RACISM!

Németek

Ja, én még mindig a németeknek szurkolok, de azért egy pillanatra álljunk meg. Szeretnék kitartani mellettük, de ez micsoda? :

"A focit 22 ember játssza és a németek nyerik."

"Az angol Gerry Lineker mondta egyszer: „A foci olyan sport, amelyet 22 ember játssza, és a végén mindig a németek nyernek.”"

A futball egy nagyon egyszerű játék, amit 22 ember játszik 90 percen keresztül, és végül mindig a németek nyernek.”

Csak három különböző megfogalmazást másoltam be. Persze felesleges volt, csak szerettem volna jelezni, hogy sajnos fogalmam sincs, hogy melyiket kéne használnom, melyik az eredeti, melyik használja az eredeti szófordulatot...

De a lényeg. Ne mondjunk már ekkora butaságot! Azért remélem a németek lazán nyernek mindig-mindenhol, és ha más nem, Szerbia ellen nem szenvedtek vereséget... (Németország - Szerbia 0:1, ám a mondás szerint 22 ember játszik és a Szerbia elleni meccsen kiállítottak egy németet, vagyis csak 21 ember játszott. Irónikus. De attól még felesleges.)

Mellesleg. Csodálkoztam, hogy az angolok nem nácizták le minden másodpercben a németeket, holott ez a mániájuk...

És sajnálom, hogy az angolok nem kapták meg a 2. gólt. Az bizony kibaszottul bent volt.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...