2010. július 27., kedd

Holló (1&2)

Holló 1

Annyira beharangozták, hogy már meg kellett néznem. Aztán kiderült, hogy részletet már láttam belőle. Tényleg nagyon jó film. Ráadásul azt is tudtam a filmről, hogy megvan nekünk, csak én voltam lusta megnézni, Eddig. Most már láttam! A Holló (1) című film elég jó film. Jó Film.

Holló 2

Nem harangozták be, de meg kellett néznem, ha már az egyet megnéztem. Szokták mondani csomó filmnél/filmfolytatásnál, hogy a 2. rosszabb. Nos, én nem szeretném ismételni. Csak egyet értek. Szokták mondani, hogy azért hisszük a másodikat rossznak, mert nagy az elvárásunk az első miatt. Nos, nem szeretnék ismételni, de valójában... valójában nem értek egyet. Most nem volt nagy az elvárásom. Egymás után néztem meg az 1-et és a 2-őt. A Holló 2 - Az angyalok városa... őszintén szólva pocsékabb. Rosszabb sztori. Talán max. a csaj az jó. De... a főszereplő szerintem rosszabb. És a hollót megölték, gondolom csak azért, hogy ne legyen Holló 3 (milyen vicces... vagy már van?). Ja, és 14 perccel rövidebb. Na jó, van két pozitív tulajdonsága. Talán jobban értettem a 2 szövegét (fülhallgató!), és talán világosabb/jobb a fényerő - ebből következően Láttam valamit a filmből, nem a feketét kellett megkülönböztetnem a másik fekete/sötét szürke színtől. Talán más volt a rendező is? Nemár...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...