2010. július 12., hétfő

Prince of Persia - Warrior Within

A Prince of Persia - Warrior Within nevű játékról ejtenék néhány szót.

Miért? Mert ezzel játszottam több órát tegnap, vagyis vasárnap.

Miért? Azért, mert Balázstól megkaptam eredeti lemezen, így nem volt lelkiismeret-furdalásom a telepítés megkezdéséhez, sem annak befejezéséhez. És egyébként is. Régóta vágyom PoP játékokra, csak sosem voltam benne jó. Sosem ment az ugra-bugrálás, meg a találjam ki, hogy hova kell ugrani, honnan kell vetődni, hol kell a falon futni fél órán keresztül... Lehet mondani, ez a játék "szar", mert irreális, falon futnak benne, az időt vissza lehet pörgetni, és van benne időlassítás.

Nem. Marhára nem szar. Jó játék. Néhány hibával... Zavar, hogy ha meghalok, akkor várnom kell egy csomót a Game Over feliratig (képzelhetitek, hogy hányszor láttam... 100x?). És különben is, idegesítő a betöltődés felirat, nem értem, hogy mit tölt, ha már a pálya be van töltve... Idegesítő a mentés rendszer is. Persze, a profikat nem zavarja, én vagyok láma.... Ja, csak hogy akkor én nem játszhatok? Miért nem? Egyszerűen fos a mentésrendszer. A pályán el vannak helyezve "jó messzire" egymástól kutak. Kútból iszol, menthetsz. Vannak köztes "ideiglenes" mentéshelyek is. Csak az szopás, mert "holnap" nem töltheted be. Addig élnek, amíg játszol és ki nem lépsz. Na most, ha valaki "pont" nem jut el a kútig, mert "el kell ugrania a barátnőjéhez, mert az hancúrozni akar", akkor mégis mi a faszt lehet csinálni? Nem fog menteni a kútnál, mert sietnie kell. Tehát a szerencsétlen játék elvesz egy csomó időt az életéből.

Vannak kiélezett helyzetek a játékban. Hihetetlenül kiélezett helyzetek. A játék elején találkozol a "igazából hihetetlenül csinos" kalózvezérnővel, akit ki kell nyírnod. Ám amikor a "kastélyban" ki kéne nyírnod, akkor... Őszintén szólva legalább 20-40* próbáltam. Nem ment. Állandóan az volt, hogy jobban ment le az én életem, mint az övé. És akkor voltak bevágott jelenetek, amikor egymásnak feszült a két "kard" :D. Csak hogy én itt mindig csomó életet veszítettem. Miért? Nem tudom. Logikus? Kurvára nem. Értesített a játék, hogy miért? Kurvára nem. JAAAAAA..... Értem már! Nyomogatni kell a kurva Left clicket 40 000*szer, hogy "én nyomjam le a csajt (Shahdee)", és az ő élete menjen le, tehát én kisebb eséllyel halok meg, és nagyobb eséllyel nyerek... ÁHáááááá. Csak erre nem jöttem volna rá, a szerencsétlen végigjátszást kellett elolvasnom. Ott is az volt írva, hogy nyomd a "left clicket". Kösz. Aztán nagy nehezen átjutottam. És ezzel a hősies akcióval meg is mentettem egy másik szépséget, Kaillena-t.


Itt van e. Ő a kalózvezér nő. A végigjátszás őt az Idő Császárnőjének(The Empress of Time) szolgájának (Shahdee-nek) nevezi. Feladata, hogy kiiktasson minket. (Ki hitte volna, mi?) Remekül néz ki, jó kis harcos.


Kaillena - akit megmentünk.

A történet szimpatikus, mármint arra gondolok, hogy "történik" valami. Látok benne történetorientáltságot. Köze van az előző részhez is elvileg, ebből néhány dolgot én is "látok", pedig nem játszottam az előző résszel. Egyébként az a Prince of Persia - The Sands of Time.

Ja. Egyébként trilógiáról van szó.

1. Prince of Persia - The Sands of Time

2. Prince of Persia - Warrior Within

3. Prince of Persia - The Two Thrones

És a trilógián felül megjelent egy új rész is elméletileg: Prince of Persia: The Forgotten Sands

Tegnap este természetesen sikerült elakadnom. Egy magas teremben vagyok, ahonnan le kéne jutni "rudak, oszlopok és zászló segítségével". Írja a végigjátszás. Persze olyan részletes, hogy nem sikerült lejutnom. És sejtelmem sincs, hogy hogyan kéne menni, mert amerre szimpatikus volt, ott meghaltam... Ráadásul, ha meghalok, akkor jóval visszább dobb. És az a szerencsétlen idővisszapörgető sem működik mindig, speciel nem is értem, hogy milyen hasraütéssel mondja meg, hogy "oké, most visszamehetünk az időben"... (mert ugye ekkor nem kéne meghalnom és újrakezdeni, hanem nem csinálnám meg "ugyanazt" a butaságot...)

Nos ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...