2010. január 27., szerda

Elastenolia

Régóta terveztem erről írni. 2008 nyarán ismerkedtem meg a fejlesztővel, Sanyynn-val. Akkor még a játék (szerintem) kép és grafika szegény volt. A projekt felkerült a jf.hu-ra (játékfejlesztés.hu) a link pedig ez.
Kérésre a honlap design-jével, térképpel, szörnyek rajzolásával foglalkoztam. Egy-kettő dologgal gondjaim akadtak, hiszen nem vagyok jó rajzoló, de az utolsó erőmet is beleadtam a munkákba! :) Jelenleg a játékban 3 "térkép" van, a Phall (kezdő sziget), Utópia (emberek szigete), és Pokol tornáca (ha minden igaz, a nevében benne van, de az orkok innen kezdenek). Remélem kiderült, de ha nem, elmondom, hogy RPG, vagyis szerepjátékról van szó, melyet böngészőben lehet játszani. Regisztrálás során kapsz egy karaktert, mellyel éldegélheted az életed. A továbbiakban szeretnénk mégtöbb szigetet, térképet, újabb eventeket, szörnyeket, és az online játékhoz egyéb szórakoztató elemeket berakni a játékba.

A játék honlapja elérhető itt: elasten.eu
Az Elastenolia fejlesztői blogja: blog.elasten.eu

Néhány ízlelítő:

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...