2010. január 27., szerda

CityB1 #3

Ezt a bejegyzést a megszüntetés alatt levő ijcweb.blogspot.com-ról hoztam át...
A
2009.11.25-én elkészült verzióról:

A térkép:


Tehát a pálya áll a volt Fastenhome-ból (otthonom), a volt Nyugatiból (pályaudvar), egy iskolából (;)), két ugyanolyan körbejárható házból, egy parkból, mélygarázsból, emeletes garázsból, illetve egy üres arénából. A nem körbejárható épületeket szerintem felesleges említeni...

A pályán közel 200 textúra van, jó nagy összemérettel (.vtf-ben összesen 800 megabájt, de ez ne ijesszen meg senkit :D, az én 768megabájt memóriájú gépemen akadozás nélkül fut...:))
A textúrák a engine-hoz tartozó textúrákon kívül mind sajátok, nagy részük fényképezett...
Az, hogy a textúrákkal, és a pályával mi kezdjek, vagy kezdek, azt még nem tudom, de ha érkezik javaslat, akkor én meghallgatom! (fasten90@gmail.com)
Darren Faust úr régi óhajának jóvoltából elvileg kéne a CSS-be exportálnom úgy, hogy multiplayeren játszható legyen a pálya, de saját véleményem szerint ennek túl sok értelme nincs, hiszen a pálya sem arra lett kialakítva, hogy multiplayerezzünk rajta...

Screenshotok itt találhatóak:
http://picasaweb.google.hu/fasten90/CityB120091125#

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...