2009. december 13., vasárnap

Szalagavató

Ennek is vége... Végre...

Kb. október elejétől az utolsó hét vasárnapján is próbáltunk, illetve a héten szerda reggel, testnevelés helyett gyakoroltunk, illetve pénteken 6. órában gyakoroltuk a szalagtűzésre való bevonulást.

December 12. - EJG 12. évfolyam Szalagavató
Reggel főpróba.
Fél 10-re kellett mennünk, hogy majd átöltözünk, majd 10-től próbálunk. Nem így alakult: Köszönjük Sportmax. Helyette A férfiak egy eldugott helyen öltözködtek, a lányok egyáltalán nem tudtak öltözni időben, hanem kb. 10:15-kor, amikor "elvileg" jogosultak vagyunk az épület használatára, akkor nyitották ki az öltözőket, tehát a lányok csak akkor tudták elkezdeni az öltözést.
Kérdem én: A Sportmax kib@szott gyökér, vagy kib@szott gyökér? Mi a f@sz? Nem mi pengettük 200-400 ezer forintot, hogy kinyalják a seggünket egész nap? Mi van? Mi vagyunk kiszolgáltatva, amikor MI FIZETÜNK? Nem vadkapitalizmus van, ahol a vállalatnak meg a tulajnak stresszelnie kéne magát? Nem tudom elhinni még most se...
Ez is ide tartozik, de én csak később tudtam meg, hogy minden osztály minden fiúcsapata kapott saját öltözőt. És az Á-s lányok is kaptak saját öltözőt. És akkor az olvasó kérdezi, hogy a többi lány? Igen. Ők a büfé konyhájában öltöztek.
Mi a f@sz??? Sportmax b@zmeg. 200-400 ezer forintért mi szívunk? Mi a f@sz? És ha én ideges vagyok ettől, akkor a lányok...?
A keringő főpróba után húztunk öltözni, mert jöttek utánunk az A-sok keringőpróbálni, majd mi mentünk osztálytáncot próbálni. Világos volt mindenki számára, hogy 22,5 perc jut egy táncra, ugyanis minden osztály 45 percet kapott. Erre mi történik? Osztálytánc kellős közepén le akarnak küldeni a színpadról minket, mondván, hogy letelt az idő. (egyébként más osztályról van szó).
Mi a franc? Az egész főpróba tolódik néhány perccel, nem? Világos, mint a fény. Istenem...
És ezzel nyitottuk a napot...

Én 16:20-ra visszamentem busszal, a többiek pedig később mentek kocsival, mert nekik nem kellett sietniük... Csoki bezzeg kinyögte, hogy késtem (~16:20), amikor 17:30-kor van a szalagtűzés, vagyis bár ott kell lennem fél 5-re (mivel ezt beszéltük meg), de nem kell kapkodni, hiszen van még egy csomó időnk...

Jegyek... 2 rugó volt a jegy, úgy, hogy a költségek ennél enyhén szólva kevesebbre rúgtak...
Tulajdonképpen mindenkinek kb. 7 jegy jutott, aminek olyan szempontból van értelme, hogy legalább volt irányadás... Viszont ez olykor kicsit kevés is, meg drága is, és én még csomó ember meghívtam volna, ha.... kár érte...

A szalagtűzés alatt elhangzott minden osztályról valamilyen viccesebb írás. Én nem hallottam belőle semmit, de a D-seknek tetszett a D-s szöveg. :D

Ezután vetítés volt, minden osztályról elvileg 40képet vetítettek valamiféle csodálatos átmenettel. Nagyon remélem, hogy ezért senki nem fizetett. Ezért nem szabad. Enyhén szólva nem tetszett, mert szerintem ma már nem csak képekről szól az élet, hanem mondjuk mozgóképekről is.... E5vös....

Ezután Kampós úr STOP-ot jelentett, hogy ugyanmár menjünk vissza a színpadra, mert a tanárok meglepetést szántak nekünk! :D

Ezután jöttek a táncok, amiknél mi voltunk az utolsók. Már az osztálytáncoknál, majd az azt követő keringőnél. De legalább tetszett a közönségnek, amit csináltunk. Meg hát úgy az egésszel, hála istennek, most semmi baj nem volt...

A bálra nem akartam maradni, az Afterparty-ra meg nem vettem jegyet, meg nem is nagyon akartam venni jegyet, meg nem is értem, hogy miért én fizessek bármi után is?! :D
És a vicc, elvileg a Lurdy házban volt az ÁFTERPÁRTI. What the Fuck? Komolyan, EJG b@zmeg, EJG.
Nem az a baj, hogy béreltek egy jó nagy helyet. Hála istennek a többiek úgyis túlélik a költséget is. Nem is baj az se, hogy iszogatnak az emberek...

De vazzeg.... 25 kilométerre van a két cucc egymástól? MI van? Pont haver mesélte, hogy úgy mennének, hogy mennek villamossal, metróval,majd 4-6ossal Mester utcáig, majd megint villamossal.... B@zmeg, de jó, hogy nem mentem. Az utazás b@szta volna el a napomat....

Készült EJG videófelvétel is. Magyarán lehet majd venni DVD-t, ami jóóó....

De attól még jó volt, hiába volt itt néhány csúnyaság... Szeretek kritikus lenni, és tudom, hogy sikerült szétkritizálnom mindent, de most már mindegy, csak írni akartam valamit! :D
Legalább a saját nővéremmel táncolhattam!
Jó volt, szép volt, Köszönjük!

Egyéb infók
Programok:
16:30 kapunyitás
17:00 köszöntések
17:30 szalagtűzés
19:00 szünet, táncbemutatók
19:30 táncok
21:00-22:00 Bál

Helyszín:
Csörsz utca 14-16 - Sportmax
(Momparknál, illetve a BAH-csomópont közelében)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...