2009. június 27., szombat

Pályaszerkesztés

Az IJC blogon is megjelenik egy bejegyzés a pályák állapotáról. Ide most kiegészítve írnék róluk.
(bejegyzés itt)

Nyugati
CSS-be hdr-vel fordítottam, teljes fordítás mellett. Mindezidáig próbáltam rajta sokat optimalizálni. Raktam a távolba néhány épületet, hogy városiasabb kinézete legyen a pályának, de még így is hiányosnak és üresnek érzem a pályát. A laptopon katasztrófálisan akadozik, de mivel ez egy gyenge teljesítményű gép, meg kéne várnom egy tesztelő véleményét...

Szandaszőlős
Ezt is optimalizáltam. Különlegessége, hogy a fordítási ideje neki a legnagyobb. Remélhetőleg további javítgatásokkal majd értelmes időre csökken a fordítási idő. (~8 óra)

Fastenhome
Optimalizáció szempontjából a legjobb pálya. Itt kellett a legkevesebbet alakítgatni, vagyis mondhatnánk, ezen a pályán alakíthatnánk még a legtöbbet! Fordítási idő nagyon rövid, viszont hdr-vel nem tudom fordítani, ugyanis nincs olyan esti sky, ami engedélyezi a hdr-t. Lehet, hogy ezen lesz egy változtatás.

Ijc_dühöngő
Ez lett az új neve annak a bizonyos pályának. Kicsi, csúnya, de jó!

Facultas
Vele nem foglalkoztam mostanság.

Ejg
Sajnos vele sem...

Half-Life 2 Deathmatch
A Fastenhome-t, a Nyugatit, a Szandaszőlős-t, és az Ijc_dühöngő-t lefordítottam HL2DM-be. A probléma, hogy itt nem lehett CSS sky-t használni, illetve rengeteg modelt nem tudtam felhasználni, hiszen nem engedélyezi a CSS modelleket. Tesztelés nem ártana...

Őszintén szólva kéne valami pihenő. Vagy kritikacsomag. Vagy valaki, akinek van ötlete, vagy bármije. Félő, hogy a semmiért dolgozok, pedig mindent megtettem a pályákért. Mégtöbbet kéne?

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...