2009. június 22., hétfő

Aktív

Windows
A laptopra újra felraktam a windowst, pályaszerkesztés ürügyén. A nagy gép videókártyája elég sok őrültséget csinált, és nem nagyon tudtam rajta pályát szerkeszteni biztonságosan. Persze, kéne venni új videókártyát, de a gép annyira régi, hogy akkor már új, több magos proci kéne, amihez új alaplap kell. Úgy érzem, hogy ezt nem szabad elsietni (mármint a vásárlást :)), ezért ideiglenes megoldásként itt - a laptopon - szerkeszgetek...

Játékfejlesztés
Dáviddal, meg magammal is beszéltem ez ügyben. Ha már ennyire szerkesztettem pályákat: Fastenhome, Szandaszőlős, Nyugati, Cse5vös-ben csak segítettem, akkor miért ne lehetne eggyel tovább lépni? Mert ugye a gond az, hogy nincs mindenkinek Counter-Strike: Source-je, és ha valakinek megvan, annak sem biztos, hogy eredetiben, és csak az eredeti CSS-ben lehet kihasználni az összes modelt, stb.-t. Tehát a lehetőségek:
1. Más játékba szerkesztünk pályákat...
2. MOD készítés - amivel a gond az, hogy ahhoz kell HL2-es játék...
3. Licenszelünk egy engine-t, ami szereti a .bsp pályákat - a gond, hogy a Source engine picit drága...
4. Free engine - ami nem valószínű, hogy szereti a .bsp pályáimat...

MSN
Bár MSN-en tartom a legtöbb ismerősömmel a kapcsolatot, ma megnézvén a partnerlistámat, betelt a pohár. 108 ismerősöm volt. Nyilvánvaló, hogy nagy részükkel nem beszélek, hisz nem is vagyok annyira szociális, meg volt olyan ismerősöm, akinek 3 címe volt fent... Most már csak azt kell megtudni, hogy melyiket használja :)
Törölgettem partnereket, és így lett 46 partnerem. Mindjárt kézzel foghatóbb...

Chat
Zavaró, hogy az MSN ennyire túlsúlyba került - nálam. A google talk-ot 2 ismerősöm hasznája, de velük sem beszélgetek annyit. Yahoo Messenger annak idején szimpatikus volt, de szinte nem is tudok senkiről, aki használná. Skype? Nos? Akinek van Skype-ja, van MSN-je is... Több protokoll az...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...