2009. június 13., szombat

E-mail rengeteg

Az volt a tervem, hogy csinálok egy statisztikát arról, hogy az e-mail váltások hány százaléka értékes, vagy hány százaléka zajlik tényleg ember és ember között...
(E-mail rengeteg = mai világ problémája = spam+hírlevél)

Kezdjünk bele.
@hotmail.com
2007.02.17-től kezdve összesen 697 levél halmozódott fel a postaládában. Persze ez azért nem pontos szám, mert a spam egy részét már régebben törölgettem...

Hírlevelek, amikre elvileg regisztráltam, Habostorta, virushiradó levelek, Extreme Digital hírlevelek, SG.HU Hírmagazin levelek, 350 Pages hírlevelek...
Összesen:
8 oldal
268 üzenet
3,9 MB

Leiratkozások, Jelszó értesítők, Rébusz levelek, Facebook értesítők, Iwiw értesítők, Tagged levelek (ebből 62 db), Myvip (ebből 36 db), hi5 értesítő (ebből 13 db)...
Összesen?
6 oldal
181 levél
2,0 MB

Csodák csodájára nem jött annyi spam... A hotmail spamszűrője annyira nem katasztrófális...
Viszont volt itt minden, még mozijegy is :D
Egyéb: Volt levélvisszadobás, ami nem a hotmail hibája, egyszer volt fájlpostás, többször is felhasználónév regisztrációja és jelszóaktiválások.

Elküldött üzenetek
91 db
34,2 MB
Beérkezett levelek (Vagyis amikre szűkítettem azt a nagy mennyiséget)
147 levél
52,4 MB

A levelek által foglalt hely a csatolt fájlok miatt szökött ekkorára. Kb. 6 emberrel váltottam leveleket, ebből 3-4 a kiemelkedően gyakori. Persze, amin lehet, hogy meglepődne más; saját magammal is rengeteg levelet váltottam... Ezeket akkor tettem meg, amikor két gép között nem tudtam fájlokat átvinni, és az e-mailes átvitelt választottam...


@gmail.com
2008.08.3-től kezdve összesen 615 levélváltás. 145 megabájtot foglaltak együttvéve.

Egyéb , Winive, SG.HU hírlevél, blogértesítők, egyéb hírlevelek:
572 levél
14 megabájt

Tényleges levelek:
43 levél
131 MB

Probléma, hogy a Gmail csoportosítja a leveleket, így nem tudom megmondani a valós e-mail váltások számát...

Az alábbi ábrán látható, a "nem fontos" üzenetek túlsúlya. :)
Kékes-zöldes a nem fontos, pirosas-rózsaszínes a fontos!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...