2008. szeptember 20., szombat

Tegnap

Tegnap péntek volt, így, szokásomhoz híven"tomboltam" egyet. Áthívtam a haverjaimat, de most igazán nagy számban. Na jó, volt aki nem jött el, de remélhetőleg ő csak azért nem jött, mert felidegesítette magát.
Ja és. Vettünk néhány sört, de most Heineken - Becks kombinációban, és ez is sikert aratott. A dolog furcsasága, hogy nem egyből ugrottunk át hozzánk, hanem egy-kettő embernek volt még dolga, míg én néhány haverommal elugrottam a nyugati mellett levő akármihez. Ez nem köztéma :)

Aztán megérkeztünk ide, és ki hitte volna, hogy még nem kezdődhet el a jó hangulat... Megérkeztek a szerelők, ugyanis víz gond van nálun...
De végül tényleg elkezdtünk beszélgetni, meg minden. Open Transport Tycoon-oztunk is! S később el is kérte néhány emberke a játékot. Majd mikor a találkozó vége felé közeledtünk, csoportosan elmentek a többiek, és végül elkísértem Gyulát a Móricz Zsigmond körtérig. Erzsébet-hídon való futás most sem maradt el.

Még az éjszaka foglalkoztam az osztályhonlappal (ejg2006d.extra.hu). A lényeges változtatás, hogy nincs táblázat a forráskódban, helyette csak DIV van. Ez jó is, meg rossz is. A dolog rossz oldala, hogy meg kellett tanulnom a használatát, a jó oldala, hogy alkalmasabb bizonyos célokra. :)
Hát itt vagyok most. Sikerült hajat mosnom (mert ugye gyakori szokásom), meg még takarítottam is. Nemsokára megyek Az arany virágcserepet olvasni. Biztosan frankó lesz, csak el ne sírjam magam...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...