2008. szeptember 5., péntek

Iskolakezdés

Már vagy 5 napja nem írtam. Tök gáz, nem?
A lényeg a lényeg, elkezdődött a suli. Mivel 11.-es vagyok, így fakultációkon veszek részt (köztük a matek, fizika és a latin). Igaz, az osztályfőnök csak 2 fakultációt javasolt, de hát ilyen az élet. Már egyre inkább azon az elhatározáson vagyok, hogy latinból fogok érettségizni. Angolból pedig nem tudom, hogy mi lesz, de az nagyon nem megy nekem.

Hétfőn normális rendben lezajlott évnyitónk volt. Aztán 3 osztályfőnöki óránk.

Kedden már volt 6 óránk, melyen "sajnos" nem felejtettek el házifeladatot adni. Egyébként aznap elmentünk a Westend tetejére, és ott jól elhülyéskedtünk. Egyik haverunk meg is kapta a születésnapi ajándékát (a születésnapja egyébként augusztus közepén van), 3 könyvet. Jeruzsálemről, Francia nyelvtanulásról, és egy viszonylag morbid témáról kapott könyvet az illető.

Szerdán volt 0. óránk. Méghozzá tesi. Megismertük az új tesitanárt.

Csütörtök egykutya volt. Szerintem be voltam lassulva, és tuti nem csináltam semmi értelmeset. Péntek (ma) viszont elmentünk lézernyomtatóba festékdobozt vásárolni, sajnos sikertelenül. Aztán haverok átjöttek, beszélgettünk, és vége. Az egyik osztálytársam, aki ismerte az Transport Tycoon-t, az most le is töltötte, s tán még most is játszik. :)

1 megjegyzés:

Faust írta...

Jeruzsálem önmagában elég morbid téma:D:D:D

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...