2010. december 4., szombat

Medieval II Total War

No egy kedvenc játék. A Creative Assembly-től, a kiadó pedig SEGA. SEGG.

Miért jó játék? Há' me'!

Nekem azért tetszik, mert jó a kor, amiben játszódik (középkor). Meg mert nagyon tetszik az egész Total War sorozat stílusa. A kampánytérképes mód, a csatatérképes mód. Szórakoztató és jó játékot nyújt a kettő összehangolása, hogy a kettő függ egymástól elég erősen, stb.

Jobbra fent Hold.


"Hegyoldal"


A piszkosfehér zászlóalj a piszkos mongolok zászlóalja. Akarom mondani zászlóaljai. Mert ők többel is jönnek.



Egy ostrom során szanaszét lövik a falamat. Éppen omlik le.


Mesélték, hogy meg lehet halni. Én nem hittem el, ezért kipróbáltam. A Mocskosfantáziájúak nem tudom hogy jöttek rá, de vagy bénák, vagy mocskosfantáziájúak, és velem együtt kipróbálták. Adományozd az összes területed jóembereknek, a maradékot(fővárost) pedig lázítsad. De lázítsad!


Az élet nehéz, a mongolok után jönnek mások is. Pl. Köcsögök.


Miért jó játék? Azért mert ez egy jó játék. Nekem. Mindenkinek más az értékrendje, mindenkinek más tetszik. De amikor jöttek a Repeat until bazmeg && timurids, akkor már az ember félbehagyja... Mármint a játékot.

Lehet, hogy egyszer megint rákattanok.

A novemberem ezzel a játékkal ment el, megvolt a maga ... következménye is, de egy valamit tudok. Nem szeretem a mongolokat, nem szeretem a Szentföldet, nem szeretem a korrupciót, és nagyon sok időt vesz el. Úgy néz ki, hogy egy ideig elég lesz a Német-Római Császársággal és a Szicíliai királysággal eltöltött idők mennyisége.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...