2010. december 23., csütörtök

Maps

1 évvel ezelőtt, még az érettségi előtt azt mondtam, hogy félő, hogy abbahagyom a pályaszerkesztést... Mikor lesz nekem erre időm? Akaratom? Ötletem!?

És hát eljött a pillanat, amikor is néhány pályára nyomtam bugfixet, és Hőn Szeretett Faust Úr kívánságát is teljesítettem végre!!! A Fastenhome-on a teraszon elférünk az ajtó mellett. Én legalábbis elférek!

Szóval frissítettem az ijc_cube, ijc_duhongo, fastenhome, szandaszolos pályákat. Modellek továbbra sincsenek, "üres" érzést fognak kelteni a pályát, de sajnos ezt akartam. (Hát mégiscsak jobb nagyobb FPS-sel gyilkolászni multiplayerben! :D

És létrehoztam egy új pályát, fastenlabyrinthos néven!

fasten.try.hu


Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...