2009. április 2., csütörtök

Steam, CSS

Ma gyakorlatilag befejeztem a Linux-ra való átállást teljesen... Megnéztem, hogy tudom-e futtatni a Counter-Strike: Source-t, és először nem tudtam, majd egy-két beállítás módosításával sikerült elindítanom a CSS-t, viszont a teljesítménye kívánnivalót hagy maga után...
Ide jut a világ, ha nem foglalkozunk normálisan a dolgokkal... (illesztőprogramok, hardvertámogatottság, portolás, monopolhelyzet eldurvulása, stb.) A Source SDK-t is tudtam futtatni, de picit hiányosan jelent meg az is. :(

Bár nem ide tartozik, de nemsokára folytatnom kéne a Nyugatit. Majd Bencével beszélek arról, hogy mikor mehetünk fényképezni, ugyanis a parkolót, a mekit, és még egy-két helyet szépíteni szeretnék, mielőtt még a béta változatot publikálom. Azután remélem, hogy valaki(k) segít(enek), mert én lusta is vagyok valamennyire, nem is vagyok profi, és még modellezésre is szükség lenne...

Az élet egy tragédia... (Az ember tragédiája - mostani kötelező olvasmányunk...)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...