2009. április 10., péntek

Isten verje meg

Kapok a fiatalabbik nővéremtől üdítőt, mert segítettem neki.
Hazahozom vígan. Beteszem a hűtőbe.
Éjszaka kimegyek, nincs a hűtőben.

Ez nem úgy működik, hogy körbe kérdezzük a családtagokat, hogy mi van, kié az üdítő? Tök jó, hogy behúzod az italomat, ráadásul a barátoddal. Örülök neki, hogy az én dolgaimat enyhén szólva elveszed , majd még másoknak is osztogatod. Köszönöm. Én is szeretlek.

*

Aha. Szülő utazik el. Mivel én egy nap múlva megyek, feltételezem, hogy ad pénzt kajára.
Vagy kishitű vagyok?
Jó. Mész bevásárolni. Ezt mondtad. Jobb, mint a semmi. Belátom.

*

Este van. Egyedül vagyok. Istenkirályság. Jó lenne, ha több ilyenre kerülne sor...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...