2009. április 14., kedd

Szandaszőlős, meg miegyéb

Hogy telt a tavaszi szünetem?
Kissé félek, hogy nem fogja megkérdezni senki, de talán nem is kéne aggódnom.
Ez egyfajta eltávolodás... szerintem. Mások szerint kirekedés a társadalomból?

Csütörtökön voltam a nővéremnek segíteni a kert helyrerázásában, pénteken lustálkodtam, meg haverokkal elmentünk egy "vendéglőbe", aztán szombaton leutaztam Szandaszőlősre, ahol lustálkodtam, meg nagybátyámnak segítgettem ezt-azt. Vasárnap kirándultunk unokatestvéremmel, meg Vitalinoval. Készítettem néhány képet a nővérem fényképezőgépével,
majd lehet, hogy rakok fel. Aztán segítettem nagybátyámnak a kert helyrepofozásában (megint? - hát a kert az jó és ződ), meg letöltöttem neki az America's Army nevű játékot. Én szeretem, mert ingyenes, és egészen valósághű. (Csak nem menne ezen a gépen :(...)
Aztán hétfőn hazahoztak kocsival, ma pedig itthon lustálkodtam, meg picit készültem a holnapra. Biztosan azt kérdezné néhány ismerősöm, hogy ugyan minek? - Nem tudom.

*
Miért kap a macska több kaját, mint én?
Miért éri meg a macskára többet költeni?
Én szívesen mosogatok, pakolok el, meg tisztítom ki az almot, de ha nem veszik észre, akkor ideges leszek...

*
És Ő ilyenkor hol van nekem?

*
Ki is maradtam néhány fociból... :(

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...