2009. április 1., szerda

Megint

Úgy döntöttem, hogy újra partícionálom a winchesteremet. Ezúttal a windows-nak nem hagytam helyet, ami szokatlan lesz, hisz néhány alkalmazás csak windows-on elérhető, de a lényeg nem ez. Azok kivételek lesznek. De jellemzően minden szoftvert megtalálok, vagy már ismerek és használok Linuxon, vagy használtam eddig is. (Pl. GIMP-et eddig is használtam Windows alatt, és most is fogom tudni használni...)

A Partícionálásra eleinte azért volt szükség, hogy tudjak helyet teremteni a Steam kliens letöltéseinek (Counter-Strike: Source + Source SDK). Aztán rájöttem, hogy csak ezért nem érdemes. Akkor már az egészet szépen átvariálom, és megnézzük, hogy meddig bírom. A steam klienset újra felraktam, a Source már lejött, holnap ki is fogom próbálni... Most pedig a háttérben másolom vissza a gépre az adatokat DVD-ről. (A délutánom azzal ment el, hogy minden fontos dolgot kiírtam... legalább egy biztonsági mentést is végeztem, tehát két legyet egy csapásra! :D)

Szóval, ahogy az előző bejegyzésemben megírtam,a Steamnek valóban nincs Linux-os változata, de nem baj, ugyanis (a várakozásommal ellentétben) a Wine tökéletesen kezelte. (A bor sosem árt...)

Az előző bejegyzésben nem írtam róla, de szerintem érdemes megemlítenem, hogy az openSuse 11.1 telepítése egyszerűen csodálatos. Nem mondom, hogy egyszerű, mert az emberek nagy része szerint ez a fontos, szerintem pedig nagyon nem ez. Szerintem a lehetőségek normális tárháza számít, illetve az, hogy ne und szét magad a telepítés közben... :D
Most épp arra gondolok, hogy valamikor össze kéne írnom ezt az átállás dolgot... Régen, mikor Mandriva Linuxoztam, akkor teljesen más volt a dolog, ugyanis a nővéreim miatt meg kellett hagynom a windows-t, most viszont nem hagytam meg... Pont ezért élem bele magamat jobban az átállásba, illetve annak fortélyaiba...

Most ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...