2023. november 28., kedd

Csilliárdossá válás - Youtube

 Csilliárdossá válás - Youtube

 

Mindig is téma volt, hogy a youtube-on lehet "bevételt szerezni".

Lehet, de nem is olyan egyszerű. Sok feliratkozóra  van szükség, etc.

Egyébként én legtöbbször a 2000 feliratkozót hallottam meg a kb. heti 1 videót, de bevallom bizonytalan forrásokból hallottam és emlékezetből mondom ezeket, ki tudja mennyit tévedek velük.

Viszont nemrég véltem felfedezni a Youtube "Studio"-ban, hogy ki is írja a youtube hogy mikor áll veled szóba.

CSAKHOGY ez nem jelenti azt, hogy akkor lesz valódi értelmes pénz, csak feltehetően lehet hogy lesz.


 Nézzünk viszont egy másik érdekes tényt:

“Radics” youtube csatorna:

https://www.youtube.com/watch?v=qqhpxNCd6PU

1000 néző = 350 Ft

55%-át adja oda a YouTube

33,5%-át kell leadózni 2023-ban (tehát 66,5%-át kapjuk meg)

Így: 128 Ft jött ki nekem (kerekítve)

Tehát:

1k néző = 128 Ft

10k néző = 1280 Ft

100k néző = 12800 Ft

1M néző = 128.000 Ft

 

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...