2012. december 25., kedd

Film

Már gondoltam rá, hogy néhányan feleslegesnek tartják, vagy ilyesmi...
Erre én: "Lehet, hogy magamnak írom? Lehet. Hogy később vissza tudjam nézni. Nem valószínű, hogy olyan részletes leírást írok, ami bárkinek is hasznos lenne... :("

Snow White and Huntsman / Hófehér és a vadász (2012)

Jó nagy volt körülötte a felhajtás, szép filmnek tűnt, sejthetően nulla sztorival. És persze a Twilight-os csajszit kellett berakni, de olyan nyúlfoga van és állandóan nyitva van a szája és a fogai látszódnak (MIÉRT??)
Mindegy, nem bántam meg, hogy megnéztem, nem túl komoly sztory, szép képpel.
És Charlize Theronnal.

Ted - Restricted (2012)
http://port.hu/ted/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=127148&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2
Moziban néztük, a Family Guy rendezőjétől. Amikor a maci is tép!
Mila Kunis, Mark Wahlberg.

10 Things I Hate About You / 10 dolog, amit utálok benned (1993)
Aranyos kis romantikus filmecske. Julia Stiles miatt néztem meg, hát nem bántam meg.

Zombieland (2009)
http://port.hu/zombieland/pls/fi/films.film_page?i_topic_id=2&i_film_id=104849&i_city_id=-1&i_county_id=-1
Zombiparódia :) The Social Network (facebook film) főhősétől (Jesse Eisenberg). Narráció óriási.

The Divide / Hasadás (2011)
http://port.hu/hasadas_the_divide/pls/fi/films.film_page?i_topic_id=2&i_film_id=136764&i_city_id=-1&i_county_id=-1
Nagyon jól indít a film. 2 perc alatt apokalipszis. Nem szaroznak. 2 órás film.
Eva-t sikerült is megkedvelnem. Posztapokalipszis rajongóknak kötelező!

The Road / Az Út (2009)
http://port.hu/az_ut_the_road/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=107513&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2
Posztapokalipszis. Apa, fia.
Charlize Theron.

National Lampoon's Loaded Weapon 1 / Haláli fegyver (1993)

http://port.hu/halali_fegyver_national_lampoon_s_loaded_weapon_1/pls/fi/films.film_page?i_topic_id=2&i_film_id=5571&i_city_id=-1&i_county_id=-1
Alap film. Hihetetlen, micsoda bűncselekmény volt tőlem hogy még nem láttam. :(

Underworld - Awakening / Az Ébredés (2012)
http://port.hu/underworld_-_az_ebredes_underworld_awakening/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=118998&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2
Hát ugye az Underworld-öt azért szerettem meg, mert vámpírok és az 1-es Budapesten játszódik :)
Egyébként undorító, amikor egyesek történetre vágynak :) Menjenek olvasni, a vámpíroknak mi közük van a történetekhez? :P

The Guard / A Guardista (2011)
http://port.hu/a_guardista_the_guard/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=120149&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2
Érdekes humorú ír rendőrös filmecske. Persze izgulnom nem kellett, hogy vajon sikerül-e lekapcsolni a drogbárókat :)

New Kids Turbo
Hát ezt a holland filmet sajnos nem tudtam végignézni, annyira az alja volt mindennek. Vicces akart lenni, de nekem szívta a véremet.

Monty Python and the Holy Grail / Gyalog Galopp (1975)

Híres film, alapműveltség. Artúr király vicces és olcsó formában.
-Honnan tudsz ennyit a fecskékről?
-Egy királynak mindenhez kell értenie

The Bourne Legacy / A Bourne Hagyaték (2012)
http://port.hu/a_bourne_hagyatek_the_bourne_legacy/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=129181&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2
Nagy elvárásaim voltak, mivel a Bourne trilógia a kedvencem. Nem csalódtam, bár azért Matt úr kicsit hiányzott :P

The Hunger Games / Az éhezők viadala (2012)
Hmm.
Én hülye elkezdtem olvasni port.hu-n a kommenteket. Hát persze hogy anyázások mennek körbe. Vagy 1-esre osztályzás vagy 9-10esre :D Vagyis elég szélsőségesen osztályozták a filmet.

In Bruges / Erőszakik (2008)

Cosmopolis (2012)
--;
Csak a zene volt jó...

Start Wars I-VI
Na most már végre megnéztem teljesen, így FZ óhaja is teljesült :)
Persze csak III-VI, I-III sorrendben, így fair :D

Léon / Leon, a profi (1994)
Natalie Portman miatt néztem meg, elfogadható akciófilm :)

Minority Report / Különvélemény (2002)

Jó ez a bűnmegelőzés-es történet!

V for Vendetta / V mint Vérbosszú (2005)
Remek antiutópia film sztem :)
Natalie Portmannel
És persze ki ne hagyjam, port.hu-n megy az anyázás, hogy "ez a film szar, nem reális" :)
Rossz helyen jártok komáim. Ez bizony jó film volt, de én sem ajánlanám mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...