2011. szeptember 11., vasárnap

Csintalan [manga]

2011. augusztus 19.-én csináltam egy mangát. Helyesebben rajzoltam két mangát, ami kb. egy epizód. Miért? Azokban a napokban (vagy talán pont aznap?) véletlenül azt mondtam Kornéléknál, hogy "ennél még én is jobbat csinálok". Ákos: - Ja persze! - vagy hasonlóval reagált. Igaza van, én tudtam, hogy igazán szépet nem tudok csinálni, DE tudtam, hogy a mangák nagy része igénytelen sz**, csomószor érthetetlen egy-egy jelenetnél, hogy mi történik, és stb.
Az okhoz talán hozzátartozik a számomra mélyen tisztelt zarthelyiosztaly.blogspot.com.
Nem, nem török rájuk, és főleg nem hiszem az enyém igényesebb az ottani képregényeknél. :P

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...