2011. január 13., csütörtök

Lilla - Avagy Avidemux

Már írtam az Avidemux-ról!

Remélem bárki, aki olvassa a posztomat (? 1 ember?), az tudja, hogy mire gondolok.

Avidemux, az ingyenes videóvágó. Videószerkesztőnek nem mondanám, mert nem profi. De legalább ingyenes! Eddig mindig dicsértem, most viszont tartozom egy mesével. Bő egy hónapja csináltam Lillás videót, ami kudarcba fulladt. Tulajdonképpen az Avidemuxnak köszönhetően! Mindössze azért, mert az k*rva mp3, ami cseszett népszerű hang kodek, egyszerűen nem ment rendesen Avidemux alatt.

Jelenség: Avidemuxszal szerkeszted a videót, lejátszáskor van hang, mert tudja kezelni az importált videóhoz tartozó hang kodeket. Exportálok, de hát mivel az mp3 a népszerű, mp3 hangkodeket választok. Media Player Classic-kal remekül lejátszom, hallom a hangot, de az Avidemuxba ha szerkeszteni akarom az előbb exportált videót, akkor gond van. NINCS HANG vaze. Nem játssza le. Felismeri, hogy van valamilyen hangsáv, de semmit nem tudok vele kezdeni. Exportálni sem tudom rendesen. Valszeg az első (embedelt) Lilla videó azért lett ennyire durván elcsúszott hangsávval, mert az Avidemuxszal exportáltam a hangsávot, szerkesztettem Audacity-vel, majd újra beraktam Avidemux-ba. Csak hogy valahol nem sikerült tökéletesen dolgozni.


Íme a mai videó. Eltartott egy ideig mire megvágtam, mert az első vágás megint rossz lett. Mp3 kodeket választottam :D. Aztán már jó lett. AC3 -at választottam. Az nem annyira fos.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...