2010. június 12., szombat

Vége?

Vége? Nem, nincs vége...

Csak rájöttem, hogy nem írtam ide már egy jó ideje. Aztán rájöttem arra is, hogy ezentúl sem fogok tudni írni ide, mert nincs mit írnom, nincs miért írnom, és valójában az akaraterőm sincs meg. Egyszerűen nem akarok arról írni, amit csináltam a Rome Total War-ban, nem akarok a VB-ről írni (nem is néztem meg az első két meccs egyikét sem), nem akarok arról írni, hogy vége a sulinak, és hogy ez mennyire jó (vagy mennyire nem az), érettségiről sem tudok mit írni, hisz ha tanulni nem tudok rendesen, akkor ugatnom sem kéne...

Elvégre lehet tartani szünetet.

Addig is late goodbye

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...