2010. március 16., kedd

Ma

Szomorú, hogy már egy jó ideje nem írtam ide. Ez van. Az élet már csak ilyen...

Közben a hétvégén voltam focizni Faustékkal, aztán estem is egy nagyot, de attól még jó volt az.
Múlthét előtti hétvégén ugyanez, esés nélkül, KFC-vel megfűszerezve.

Mostanában sokat Open Transport Tycoonozok, amin egy olvasóm sem lehet meglepődve (a 2-ből?). Az a furcsa ebben, hogy már lassan azt szeretném kitapasztalni, hogy mikor érdemes elkezdeni a játékot, mikor tudok minél több pénzt összeszedni. Aztán kiderült számomra az is, hogy a játék nem aszerint értékeli a játékost, hogy mennyi pénze van 2050-ben... Nem... Hanem hogy mekkora a teljesítménye, ami köszönőviszonyban sincs a pénztartalékoddal. Gratulálok a fejlesztőknek.

Még mindig minden este megy a Comedy Centralon 22.30-kor a Family Guy, amit szoktam nézni, vagyis köznapi értelemben: TV függővé váltam. Ami azért vicces, mert egyébként gyűlölöm és megvetem a tv-t, és a tv-seket is. Nem baj...

Holnap történelem próbaérettségi, aminek semmi értelme, de próbáljuk meg. Végülis azért írjuk meg, hogy készüljünk vele az érettségire, ami meg közeleg... Sajnos.

Szerelmes újabban nem lettem, vagy megint nem tudok róla. Pedig éppen ideje udvarolni. Valakinek.

Egyébként nagy meglepetés volt, hogy a youtube videómra, az első és talán utolsó egyedül készített filmemhez írtak kommentet. Igaz, csak a szám címe kellett, de hát ez is valami. :)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...